Sunday, April 25, 2010

Produk I-Charge

Kalau Produk Ini Tak Berkesan,
Tak kan Lah Boleh Menang
Master Award Product Of The Year??
Menang Award Mestilah Berkesan Punya!!!!





I-Charge catat rekod jualan RM 1/2 juta dalam masa 3 jam
Catat rekod jualan hampir RM 10 juta dalam masa 6 bulan









Laporan Ujian

Jadual Perbandingan Ujian Tork Enjin (Engine Torque) : Jadual Perbandingan Pembebasan gas-gas karbon monoksida(CO) dan hidrokarbon (HC).




Gambarajah dibawah menunjukkan secara teori sistem eletrik kereta dan kaitannya dengan pembakaran minyak dan prestasi kereta.







Apabila litar eletrik anda dibebankan dengan pelbagai penggunaan alat eletrik seperti aircond, Power Window, Radio, Lampu dan peralatan eletrik yang lain, arus eletrik hanya dapat disalurkan sekitar 10 - 11 V saja.




K. KIMOTO, Pencipta I-CHARGE sedar tentang masalah ini. Dia telah mencipta I-Charge dengan tujuan berfungsi sebagai voltage stabilzer.

Sebenarnya sistem ini sudah ada dalam pasaran dan digunakan pada kereta BMW 7 series. Ia dipanggil EMS atau Energy Management System.

Kenapa tidak ada pada BMW 3 series dan kereta yang lain? Ini kerana kereta BMW 7 series adalah kereta jenis prestasi tinggi. Ia jenis kereta laju.

K Kimoto telah mencipta alat I-charge yang menyerupai EMS pada kereta BMW 7 series yang boleh dipasang di lubang pencucuh rokok disemua kereta yang menggunakan bateri 12 V.

Ujian yang dijalankan oleh BMW Astra International pada kereta BMW 3 series menunjukkan torque enjin meningkat dan pembuangan asap berkurang. Ini menunjukkan pembakaran minyak yang sempurna. Kereta lebih laju dan minyak jimat.



No comments:

Post a Comment